Vinter skor ? :)

Jag har det lixom ganska ganska svårt , att kolla vilka vinter skor ja ska ha :) , ja har köpt 3 par , men tror inte det är till vintern , så jag tror jag ska köpa nya , men vilka tycker ni är finast av dom 3 :) dom är varma tycker jag :)<3

(bild tagen från google ) , dom ser ungefär ut sådär , men mörkare köpta i Scorett -:1500 :) märke : Canada snow ( UGGS)






Dom här oxå :) , köpa i Skopunkten -:399 dom var fina så ja köpte dom :)


 Och några högmidjade :) , hehe dom var oxå fina från skopunkten :) -:599




UGGS ? , min kompis tycker att mina är jätte fina men ja tycker om dom från H&m för -:149 billiga och fina :) , men jag tänkte oxå köpa ett par rosa :)
 fina :) <3333



men nu ska jag gå och kolla på tv , min serie börjar kl : 00:00 , men ja ska fixa käk , är hungrig (bantar) så de blir nog sallad -.- ! men pösspöss hörs älskar er som läser och tack för att jag har fått många läsare till :)<333


Kommentarer
Postat av: dianaa

ja tycker dom från skopunkten för 599-. för dom va skit bra och jag har oxå såna dom rosa kmr gå sönder för dom tåll nt esnö elr vatten

2009-10-30 @ 10:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0