-Början på en ny blogg.

-Shölölölö , Mitt namn är Nicole  och mitt andra namn Michelle :), och jag har gjort en ny blogg , som jag ofta kommer uppdatera , Jag kommer skriva om ganska många saker , men just nu kommer jag inte på så många saker, men jag kommer skriva ganska ofta , alla säger att mitt liv är typ som en saga med kapitllar ;) , (stavning ? ) :P , så jag tänkte berätta många saker , dela med mig till er än så länge vet ni inte vem jag är , men ni kommer snart att veta det , jag är ingen "ELAK PERSON" , men kanske inte den "BÄSTA" heller ;)  , Men ni kommer snart lära känna mig , ganska bra ;) , Jag bad ppaulina om hon kunde fixa min blogg , jag har inte så många bilder , för min kamera är förstörd , men jag ska köpa en ny , vet inte exakt när , men jag köper en alldeles snart:) , då kommer jag ha 10000 bilder i min blogg ::) , För min mobil , den är helt Pajj , asså jag har lixom misshandlat den , jag har dödat den , kastat den ner , på marken kört cykel överden tappa den i dushen så kameran e verkligen inte bra , då menar jag verkligen inte :P , ahah ! § , men jag hoppas att jag snart får min kamera, jag kommer få den innan jul iallafall , det vet jag :) ville oxå hälsa alla mina kompisar att jag älskar dom otroligt mycket, och mina läsare också så klart :)<33, om jag ens har några just nu , men snart får jag läsare och roligare :) , Ni kanske undrar om mitt namn , jo justee , ja skulle lixom ha en "anoonym blogg" , men de blir inte av med det så alla får veta att det är jag , men den är ganska bra namn , ja frågade en kompis :)<33, men nu så har jag inte så mycket att skriva för jag har bara varit hemma och tråkat , jag kanske lägger upp några bilder pöss pöss hejdåå ! §<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0