God morning.! =D

God morgon .. , igår så la jag inte mig så sent som jag sa att jag skulle gå och kolla på film sen sova :) ,Ja kollade klart på min serie , sen så satte jag mig vid datan och spelade lite :). hehe , tänkte blogga men hadeinte såmycket lust så jag läste paows blogg (:  , sen så gick jag och la mig med min systers dotter och tog bärbaren , för datan hakka :/ , så ja spelade klart o hade redan missat :/ , sen så ville min systers dotter sova , så jag gjorde en läskig sak :) hahaaha jag gjorde en ljud me munnen , sen så blev hon ledsen och börja gråta då blev jag glad för hon skulle bli mitt sällskap och piggare :) , men vi skulle kolla på film och hon somnna som vanliiigt
-.- , ja lämmna min mobil ifrån mig :) ,så ja hörde inte smsen som kom kl 4 , 5 :)<33, hehe och de är ingen idèa att svara på dom nu :)

Dagens planer ; Än så länge ska jag med min systers dotter och mamma till Frisören hehe :) ,mamma fixar sitt hår varje dag där -.- , hahahaha , så ja ska följa med henne idag  :) , men de är synd om min pappa han stannar själv här :( , nee de e synd för min bror fyller år idag , o han ska komma , men vi ska ut o broshan e pappas sida o mina föräldrar har bråkkat :/

Men grattis store bror på 19 års dagen (Claudio ) <333 Älskar dig må du leva 10000000000000 år till ...! *HURRA HURRA HURRA*! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0