29 okt :)

Idag gjorde jag inte så mycket :) , jag skulle träffa Nevin , men det blev inte av , så ja träffa min barndomsvän , vi var hemma hoss henne ahahah o vi gjorde lite saker, jag drev me henne ganska mycket :P , sen så bråka vi "KATTFIGHT ;P" , jag vann henne (såklart) , hehe :) , vi var hemma hoos henne ganska ganska länge , men vi gjorde inget roligt typ , men tiden går ju så snabbt, -.- , att jag inte ens kan tro -.- , ja ska skriva ner några saker fast i ett annat inlägg , dikter typ :) , hehe asså jag har typ alltid älskat dikter och så :) , ja kan skriva jag älskar dig på många olika språk :) så ja kan skriva o visa er vad jag kan ni kanske kan annat , då kan ni lixom kommentera o så :) , hehe  tack för alla som läser min blogg hehe (: , den kanske inte e så känd för den är ny , och ingen kommer typ få veta den just nu , men kanske lite efter ;)<33, nästa månad , det är ganska snart :) , hehe =D , då kommer jag typ skriva ut det och så , än så länge så är den bara hemlig till dom som ser den , men nu så ska jag skriva saker som ja ska skriva till nästa inlägg pösspöss än så länge älskar er som läser min blogg och mina vänner oxå ! <333
Dagens älsklingsflicka : Dianaa Dayan love you habibi .. ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0