01 Nov. :)

Hehe , igår blev det inte alls som det skulle vara , :) ja skulle ju ut med Nevin men det blev inte av :( , ja som hade saknat henne sååååååååååååå :) , men de får nog bli i morgon :):) , Jag var i heron city med , min systers barn :) förutom Michelle den näst minsta som var hemma hoss mig med mormor , men vi var med deras farmor och farfar, ahahh vi bowla och hade det kul , ja ledde från början sen så kom jag helt plötsligt sist :O:'( , men de gör inget , jag är iallafall den bästa bowling tjejen (A) , saajk :) , sen så gick vi och käka i donken hehe ;) skit gott och jag blev propp propp mett :O , va som en tjockis :O , hehe , sen så åkte jag hem till min syster i Tumba , ja sov ju över :) , hehe sen så kom jag dit , och satte mig lite vid datorn sen kom det överraskning :) (min syster asså den andra 20år :) snart 21 i 14 januari :) , med hennes pojkvän samer :) , vi måla oss skit fula hahahahah :) , men de va roligt :) , sen så åkte min syster o hennes man och köpte, dom köpte till tacos , så vi åt det och nu orkar jag knappt lyfta mig upp från stolen :) , hahaha min systers äldsta dotter ska sova över, asså hon borde inte göra de , för hone såå F'ckiing tråkig , asså en helt enkelt STOR *TRÅKMONS* ! , ja hatar henne skit jobbig hone 98:a :) , ja så nu e jag hemma och hare tråkigt alla e så tråkiga och ja har ju bytit min tid :) , hehe men ja tror ja ska sova om ja har det så tråkigt , :( men ja har inte gjort så mycket hit tills :) , just nu chattar jag bara ljudet funkar inte :( , men ja vet inte vad jag ska göra min FAMILJ SOVER , asså fett synd ..! :) , hehe men ska dra nu pösspöss på rumpan


Dageeens bebis : Nevin Kursun ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0