;$

Oj oj oj , Jag , har inte bloggat på länge :o , asså själv tyckte jag att mitt liv va tråkigast , men efter eller asså efter att jag sluta blogga , så hände det 10000000000000000000000 spännande saker :) , men ja delar inte med mig det , menmen ja kan berätta vad jag har gjort alla alla dagarna :) , hehe ja kommer ihåg ifrån 5 november :)<33, inte 4 november men från 5 november framåt :) , nu känns det som om ja måste börja blogga , ja har ändå inte mycket att göra ändåå :) , ja vill meddela , att ja oxå har bytit skola o flyttat hem till min syster :) , menmen inte än har jag bytit skola :), ja har varit ledig 1 vecka , tråkigt som faan , för ja vaknar 5 först för min syster o hennes man går o jobbar , sen kl: 7:00 för alla 4 barnen ska till skolan -.-, :D haha men min mamma kommer ju varje dag , så hon köper alltid allt till mig :)<3, hahah tack :p<33 , men nu så ska jag berätta :D

5 November :  Så varjag i skolan och efter åt så  skulle jag och Nevin ut  , själva,menmen inte helt själva, vi sulle träffa Bastian en rätt söt kille , men bög ;o hehe , sen så var vi där , och då hade redan Alexandra och Sevda kommit , och inte roppat på oss, helt handikappat , hatarooom (: , helst SEVDAAAAAAAAA! :D , men inte Alexandra.. , Aja vi satt i en port eller i hans port , vi körde skp :), sevda o Bastian pussades (A) , men han torka .. , asså de här kanske e hemligt ,men säger endå :P , asså ja kanske blev lite kär :$ , men säger inte i vem :D :) , aja vi satt i porten o körde, sen så blev SEVDA , ledsen och gick hem , och vi ba tack o lov :D , sen så gick Nevin , då vare typ bah , ja , Alexandra och Bastian som va ute , men vi gick hem typ 9 , sen så kom jag hem , och började såklart med , Data , Tv å Mobiileeen :D , Aja dett va den killen ja va kär i som messa :$ , han sa att han oxå va käri mig :$ , men ja kunde nte tro det typ , för han hade tjej -.- ,men de va inget ja kunde göra åt det, han sa att han hade tappat kännslorna för han .. :) , sen så slutade vi det med att vi älskar älskarvarandra :) , sen så snacka jag på lur , Med Alexandra sen Neviin ;)<33333 , hah o de va bah de ...

6 November : Då var det ju sista dagen i skolan , så efter skolan , så gick jag , Nevin och Alexandra till Bastian , han hade typ precis gjort slut me sin tjej .. , så han ville typ bli i hop med mig :P , hahah menmen vi gjorde ínte så mycket, vi va ute med hans hund:) , typ 1 timme .. :) , sen så gick Nevin hem , vi gick och lämmna henne i tunnelbannan , sen så gick jag , Alexandra o Bastian hem till han , men en söt kille som heter William :) , hehe vi var där , o typ kollade på tv, när jag kom hem så fick jag masssor med skit -.- , menmen dom tog min mobil , sen så tog  jag tillbaka den :)(A) , Killen som ja va kär i messade mig :) , han frågade om vi kunde bli ihop och jag sa aa :) , men innan mig typ kl 2 , så hade han redan frågat chans på någon annan så dom va ihop också  , samtidigt som mig ... , men ja visste inte det .. Sen så var jag bara hemma tråk..

7 November : Så vaknade jag , sen så åt jag mat och åkte till Alby :) , sen så var Bastian i skärholmen han skulle komma efter, ja , Nevin , och Alexandra spinionera på honom :p hahahah för vi skulle köpa present endå .. :) , dom köpte VP ,något sånt , tror ja , för sen ringde Madde till Bastian och sa att dom skulle röka vp , och dom gjorde de hehe ;) ,sen så ville ja typ dra hem , men d va pinsamt att säga ;$ , så jag gjorde ntedet.. , sen så gicck vi hem till Bastian =) , o vi var där o hade kul,sen så Bastian måla min hand , hahha , den blev fin :) hahaah :P , men sen så gick jag hem :)

UFFT  , ja orkar inte nte skriva mycket mer , ja ska bara skriva o vad jag har gjort :)


Ja va på bio 3 gånger i rad :) , men ja bowlade m familjen o så , sen så var ja på bio me familjen 2012 , nästa dag , så gick jag med Ayse , Nevin , Stefani , Kuba o Angelo , hahahahade va jätte kul , sen så gick vi till dom här Spinners :P , a de va allt kommer blogga oftare nu :) , men idag så vet jag inte vad jag ska göra än , pusss puss sålänge :)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0