31 Nov . :)

Asså ALDRIG trodde jag , dina ord var falska , orden du sa framför mig :'( , som du sa när du titta på mina ögon och höll mina händer , så ledsen är jag nu , för att jag just nu fick reda på att dom var falska , du sa att du hade älskat  mig i 3 år , de va säkert inte sant , för du gick till en tjej , direkt , när ja gjorde slut , kanske för en kort paus , men endå du sa dom orden , och jätte många mer,som var så söta . , och nu ? e det vi två ,nej och det kommer aldrig att bli de  , så klart att jag visste att du var en äcklig lögnare , men du nekade det hela tiden .. , Du vet inte hur svårt det känns för mig , medan du skrattar asså varför är du en sån skit? :/


DU ÄR JU .. ? , världens falskaste vän såklart, aldrig skulle jag tro så om dig , du va ingen brevbärare förut , men nu är du det typ ... ,vadjag menar med det är att du går från kille till kille varje dag .. , o inte bara för det hatar jag dig , men vrf ljuger du hela tiden , har jag gjort dej något eller ?! , nej inte vad jag vet , du snackar skit om folk bakom rygg och sen så spelar du att  du är bästis med dom ? HELT ÄRLIGT driver du med mig , ? asså enligt alla och mig , så är du en H*RA :S , asså du borde lägga ner,din mamma tror att det vi säger är bullshit , men de e du som bara hittar på en massa BULLSHIIT , sluta med det , lev livet , va som alla andra männsikor . , inte som du är nu , för om du följer de du vill vara ,kommmer ingen vilja hadig som vän , TÄNK PÅ DET !


Haha ja älskar att skriva såna saker , men nu ska jag dra pösppösss

PS: Ingen skola i morgon fett sköönt :)<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0