-2 December..§

Hääjsaaan §§, idag så vakna jag kl 5 :) , på morgonen alltså , sen så fixa jag mig, sen gick jag till skolan , tog bussen 708 , träffade kuba :)  heheh  vi åkte tillsammans , Ayse träffa oss nere i tumba centrum sen åkte vi upp :)§ , hehe de va kuul :P, sen så va vi i skolan hade lektioner , sen såringde Alexandra hon skulle komma :) , hon kom sen så var vi i south side , vi kolla på Förortsungarna :) , heehehe den var ganska bra =D , sen så åkte vi till  norsborg t mamma alltså =) , sen så åkte vi buss till Brunna , hahahah :D vi hade kuul där :) , sen kom jack och martin vi va me dom till 8=D , sen så kom jag hem =D , nu sitter ja hemma , ska pynta m olika saker =) heheh så vi hörs i morgon pözzzpözzö..!§§§
                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0